»

Tuesday 10 July 2012

Hye New Blog Yang Tak Berapa Nak Menarik Lagi

Salam
Selamat Tengah Hari..

Wah...tengah hari pun still rasa macam pagi lagi apa tidaknya satu hari hujan membasahi bumi. Ni kalo tidoq ni syioq ooo..Tapi itulakan hujan ni hujan rahmat tak gitu.

Aku ni sebenarnya tak dak lah pandai nak menulis blog pun tak macam orang lain blog semua mantap-mantap menarik tertarik semualah. Aku ni cuma tahu menulis blog ni sekadar suka suka ja ikut hati dan perasaan aku ja. Apa yang aku rasa nak tulis aku tulis .

Tapi aku rasakan kali ni aku nak rajinkan diri aku yang malas ni untuk tulis blog (perghhh..berapa kali dah dok kata macam tu tapi tetap gak tak rajin..ayuh...kuasa rajin datanglah padaku ) hahahahaa..

So..sempena tarikh 11 Julai 2012 ni dengan kemalasan aku, aku telah melahirkan blog aku yang tak seberapa gah ni. Bukan apa sekarang cuti semester alkisahnya aku nak isi la masa lapang aku nih untuk conteng kat aku punya blog ni.

Aku harap korang yang baca blog aku nih kalau korang tak faham aku tulis apa jangan segan nuh nak tanya besala aku orang kedah ayat tu kadang-kadang berada di luar Kamus Dewan hahaaha.

Jadi..aku harap korang enjoy yup aku punya blog ni.Aku still perlukan pendapat..tunjuk ajar dan apa-apa jerlah dari korang semua.

No comments:

Post a Comment